Tja, skoldagen den var snäppet flummigare än vanligt när jag fick en kaffekopp efter jobbet före skolan. Antingen höll den i sig hela dagen eller så är mitt humör påväg uppåt såhär passligt i höstmörkret efter att vi vridit tillbaka till vintertid. När jag varit ut, sprungit och typ sjungit med i alla låtar, skulle jag planka jätte vackert på staketet till vår terass och så plötsligt gjord jag nån sorts volt och landa jätte vackert och oskadd på rumpan på gräset, mitt emellan plankan som gränsar till vårt trädgårdsland och grunden till vår terass, som är ca 15 cm bred. Haha, okej nä, några fler cm kanske. Inte är ju min röv bara 15 cm bred..(hur bred tnkr ja int avslöja hehe)
somrig bild bara för att min spotify trollar med mig och spela endast sommarlåtar

1 kommentarer

tork

29 Oct 2013 15:39

Planking like a boss? :)

Kommentera

Publiceras ej