Tiden segar sig fram mot onsdagens festtligheter. Men samtidigt går den fruktansvärt fort och känns lite som jag har 1000 saker att köpa och att laga och att skaffa, men jag håller inte alls reda på vad exakt alla är, så jag blev tvungen att ta min kalender i bruk igen. Jo, jag har levt utan kalender nu hittills i år, och jag kan säga att det varit extremt skönt och tagit bort många stressmoment. Men nu blev det för mycket. Men idag fick jag fixat en stor kastrull, lite höst-aktiga kläder, ingredienser till munkar, betalat ngn räkning och diverse. Och så hann jag också med en skoldag från 8 till 16 och lite gym på det, jag kokade mat och gjorde alla läxor någorlunda, så det känns finfint! Förutom att jag har lite huvudvärk. Men nu ska jag sova gott och motverka den! Bild på allt mitt hemlagade mjöd jag gjorde i helgen som nu står och jäser som bäst i skrubben, jag som ligger och solar i köksfönstret på söndagskvällen medan ag gjorde läxor och min nya kastrull. ❤

Kommentera

Publiceras ej