Jo tydligen var den kvällen jag nämnde i föregående i inlägg lite långt borta. Men nu har den kommit, kvällen jag skulle göra ett ordentligare inlägg. Men sen jag skrev om passfoton och nya perioder så har några veckor gått.

Den helgen avnjöt vi i smedsby med sällskap utav korsholm-natur. Och lite tacopaj och cello-baser, eller, ett stort jävla instrument.










Sedan blev det vackert vårväder i Vasa. Fredagen var regning och mysig den veckan och lördagen blev en festlig vårmiddag med 80-talstema och benvärmare överallt.











och det vackra vädret höll i sig i i början av påskveckan. Sushi fick inleda påskhelgen. Och en kväll fylld med enkla nöjjen, som tacochips och miniroadtrip till ABC.















Och årets påsk blev lite lugnare än tidigare år. Efter lite jobb på lördagen åkte jag söderut, till värmen och inledde mn körskola tillsammans med pappa. Han och hans fru var mitt upp i en massa ved-arbete, så som tack för all god mat jag fått (b.la. sniglar och fantastiska vin- sorter) så här jag hjälpt till med bästa förmåga.

Kommentera

Publiceras ej