Helgen var fullkomligt fantastisk. Sånahär helger ger en livslust åter. Fler av dessa, tack! 
På lördag hoppade jag rätt spontant på tåget och hälsade på min far. Fick massor av god mat och fick gå i en äkta bastu. Idag åt vi gott och fixade med teknik. Satte mig på tåget med icke-fungerande internet och var rädd att jag inte skulle få fram min e-biljett. Efter många om och men och en sur, finsk konduktör, fick jag fram den. Bästa delen av tågfärden var helt klart mellan seinäjoki och vasa. Så glad man kan bli! 
Gick ut och gå längs mörka stigar i Vasa, handlade apelsiner på tarjous på siwa, och for och drack supergott te ur fina koppar och talade ihjäl mig hos Sara. Bättre avslut på en awesome vecka kunde jag nog inte tänka mig.
 
En spurgo egopic från golvnivå pga brist på bilder från igår och idag. Här ska tagas med bilder, gud!
 

Kommentera

Publiceras ej