Så, en lång, skön sovmorgon inledde min tisdag. Som följdes utav lite mindre harmoniska utdelningar av prov. Matten gick i alla fall riktigt bra! (Nu är jag snart officiellt bättre på matte än alla mina bröder, hehe) 
Ett enormt sötsug och runebergstårtsug resulterade i att jag cyklade till Raawka på brändö för att försöka få tag i Raw runebergstårtor. De var slut, så jag beställde några tills imorgon. Såklart jag blev tvungen att handla när ja en gång va där också...
Resultatet blev 2 svartabönor-kakao-chili-bollar och kombucha. På vägen tillbaks till stan passade jag på att svänga in till Fitnesstukku och där hittade jag en celcius och en questbar. (Sistnämda blev jag tvungen att testa pga all hype tumblr har gett dem) 
(Skitgott alltihop) Förutom celcius. Jag tänkte jag skulle ge det en andra chans. Men, still not impressed.
Jag är mer för Raw och Kombucha än protein-huxflux har jag kommit fram till.

1 kommentarer

Christina

05 Feb 2014 18:04

Jag testa Celsius wild berries med kolsyra i Umeå i somras. Helt god,smaka typ som den röda fantan.

Svar: Ja, tycker man om limsa e de ju ett nyttigt val :) Men probleme för mig e väl att jag int gillar limsa heller!
Linnea Westerlund

Kommentera

Publiceras ej