Så var det andra gången jag bloggar denna vecka ,eh. Jag har flummat och på och veckan har bara flugi förbi utan att jag märkt nå.(see what I did there) Torsdagen blev ihoppackning av halva lägenheten och en färd hem. Fredag jobb, skola, kaffande i timtal och himmelsk mat på halvfancyiga- amarillo med majoriteten av min vackra bildkonstklass. Fredag var en lite väl lång men jättefeelis dag.
Lördagen var det mer jobb. Så sov jag några timmar... Åt mat... Och lyckades va ut och springa också. Rätt långt också, och det var så sjukt skönt att vara utomhus och springa med en frisk vind i ansiktet och med mark och grus under fötterna. 
Kvällens program såg mörkt ut. Men efter många om och men slutade det med en minitjejfeeliskväll i mitt mysiga rum. Enormt lite sömn tredje natten i rad resulterade i att jag idag har dåsat och på, men har mot all förmodan städat mitt rum och handlat frukt.
Drog fram råsaftcentrifugen också och testade den, gjorde en juice av selleri,äpple, lime och lite för mycket ingefära så den brände på tungan, men var allmänt god. "Frisk i smaken" skulle väl en finsmakare kalla det.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej