Tiden går fort då man har roligt, heter det väl!
Måndag var så länge sedan att jag inte kommer ihåg vad som hände. Eller jo typ. Eller. Näe. Jag minns att jag koka en broccolisoppa åt mig själv och broshan åt en fryst färdig pizza.
Tisdag, vill jag minnas som halvstressig, kanske. Jag är fullt medveten om att det var igår och jag har nog bättre minne än så här. Tror jag.
Näjmen var på en hemskt intressant föreläsning om socker(!) och for på en kul dansträning tillsammans med ett helt sjjakk vänner. Avslutade dagen med att se på en film, elr bror kollade, så jag blev tvungen att se jag då också. Nån action-nordiskmytologi-film som va riktigt bra!
Idag vaknade jag sent(sent och sent, åtta på morgonen, herrejestas) och tog det lungt och strosade omkring i nytvättat-krull-hår och stickasockor tills Olivia och Meps kom hit och vi brunchade till döds. 
Därefter blev det en kort skoldag med lite basket och minitest och kursval inför nästa år. Nu har jag, ätit ännu mera, druckit te i mängder, bokat bord på amarillo till fredag, och gjort läxor och spelat musik på min söta lilla laptops högsta möjliga volym, tills den slocknade. 
Brodern i huset for iväg för att ha en festlig kväll(damn him) och jag ska krypa ihop i soffan med geografiböckerna och en enorm kopp te.
 

Kommentera

Publiceras ej