Sista veckan utav Juli- månad blev något av ett fiasko för mig.
Lite mys först, med ett skönt kvällsdopp på måndag och ett spontant besök till staden. Och lite prat med Jeanette, båtåkande och matlagning. Några småa, fina saker.
Som skulle ha varit uppladdningen inför helgens brakfest i Jakobstad, nämligen Jeppis Pride.
Men då kände tydligen min kropp för att få feber på fredagsnatten. Jag tvingade mig igenom några timmars arbete på fredagsmorgonen, och sov sedan totalt 24 h. På lördagmorgon kl.8 var jag feberfri och frisk igen. Men, visste att skulle jag försöka ta mig iväg till Jeppis skulle min oroliga mor kedja fast mig nånstans. Så jag var hemma. Söndagen blev i alla fall en skön dag på sjön, och jag brände mig i solen så att min hud svider fortfarande.
Började tänka på mina tidigare somrar när jag plockade lite bär idag och försökte minnas vad jag gjort. Kom slutligen inte ihåg så mycket, men läste lite arkiv härifrån, bloggen. Vilket var hemskt humor.
 

Kommentera

Publiceras ej