De fyra första dagarna utav denna vecka bestod av sömn, vila och att sköta om mig själv, ungefär. På fredag morgon begav jag mig iväg en normal tid på morgonen och tog båten över till Umeå. Efter enormt god mat på ett ställe vid namn Eurasia rullade vi iväg mot hotellet och checkade in. Hotellet får nog 6 utav 7 våfflor av mig som betyg. Fantastiskt mjuka sängar, mitt i stan, urbra frukost, middag(fast den missade vi båda gångerna) och man fick gå och steka våfflor åt sig eller ta te/kaffe när man ville. Minus var det dåliga Wi-fi. Vi shoppade lite hatt och begav oss så småningom i väg mot Hagalundsdungen. Vi såg Laleh och Markus Krunegård på enormt bra platser. Chill feelis och bra musik. Nästa dag shoppa vi mer och såg sedan Mac Miller och Phoenix. Fantastiskt ur-super-bäst.
I dag var det båtåkande som gällde och nu sömn, tack.


Kommentera

Publiceras ej