Så det här blev en lite återhämtningsvecka, av nåt slag. Måndag, tisdag och onsdag gick jag klädd i arbetskläderna och badrocken omvartannat. Jobba, sov och åt. Onsdag tog jag mig intill staden, sushade in mig i sjunde sushi-himlen med Olivia, chillade och myste sedan resten av kvällen i lägenheten,först med Olivia och sen med Linn. På torsdag orkade jag röra på mig lite igen, rösten var då äntligen mer eller mindre tillbaka, efter en 12 h:s sömn. Fredagkväll blev lite mys i Singsby också.
Trots allt taggas till Klacken blev lördagskvällen enkel och mysig med fiske och grillning på öppen eld. För när lördagskvällen kom och jag hade gymmat, lagat pulled chicken och jobbat med min förkylning hela veckan... jag var ju inte speciellt fräsch, haha, och tja. Visst, det skulle säkert nog ha varit roligt, men det kommer fler gånger. Jag sov länge idag och for ut å cykla lite, fixade tvätt och myste med en kattlopps-rik katt i famnen medan det spöregnade.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej