Så, jag har kort sagt, haft fullt upp. Allt från jobb till nakenbadas och allt därimellan. Jag kan stolt säga att jag utnyttjat de 17 första dagarna av sommarlovet väldigt väl. Sömnen den har självklart lidit, jag har väl sovt kanske 3 h i medeltal, och de timmarna har nödvändigtvis inte innfallit på natten. Den övriga hälsan kan jag väl nog säga att jag har kvar. Lite allt för mycket god mat, men det är sommar och vi är unga, whatevär. Roligt, gott och skönt har allt varit! Jo så att imorgon fick jag en ledig dag. Så jag passar på att ta en minisemester och sova i lägenheten och slippa människorna hemma och besöka gymmet och äta mat som är något annat än grillat.
Kollade just ut genom fönstret och såg precis hur en människa i huset på andra sidan gatan gullade frenetiskt med sin katt, mot dens vilja. 
Det regnar lungt i det kyliga vädret utomhus och jag lyssnar på coldplays senaste 3 singlar på repeat.
I brist på annatpå min brors dator får de bli instagrambilder.

Kommentera

Publiceras ej