Måndag, tisdag, onsdag och torsdag gar alla inneburit strålande vackert solskensväder och humöret har varit på topp även fast en stressig provvecka inletts! Vårkänslorna inom mig kom riktigt till liv idag! Såklart innebar ju det då att jag hade lite koncentrationssvårigheter i och med mitt provläsande, men,tja, vad kan jag göra? Mår bra som bara den och våååår, u know! 
Har koncentrerat mig på lyckan i små ögonblick denna vecka, ja vet,det låter mommigt, men såå härlit! Måndagens finaste var när jag sprang längs hovrättsstranden nedanför Strampen i staden och det var vindstilla, solen blänkte på vattenytan och jag sprang utan underställ och med bara en huppari som jacka! Och frös inte alls!
Tisdagen var kanske humorn i det faktum att jag satt å räkna långmatte medan bror hade förfest i samma lägenhet hehe, på onsdag läste jag igenom allt vi hade till historiaprovet i solskenet, idag har jag ätit maassor med gott och hunnit laga både aprikosbroilerpaj och urgod musli. Diskuterat med mommo över några koppar kaffe och hennes nybakta bullar!
 
 

Kommentera

Publiceras ej