Söndagen blev ett enda cyklande av och an till Variskan koulu, för generalövningar och dansuppvisning, som gick riktigt bra! Där i mellan avnjöt jag lite utsökt mat på Pancho Villa med vackra Lelle. Måndagen blev sjukt lång, nämligen 8-19. Plötsligt blev det lite hygienpasskurs! När jag kom hem gjorde jag läxorna i ett huj och for meddetsamma på gym och ut och springa, hehe. Tisdagen kändes trög till en början, det var så varmt under täcket, och i dushen, och i wcn, och i soffan... Till slut kom jag mig nog till skolan och avklarade skoldagen! Sedan wokkade jag ihop lite naminami-wok, var duktig en stund tisammans med fysik och matteböckerna, och for på gym. Slutligen var jag där i 2 h, för Johanna dök upp och lockade med mig på "Body Vive". Cyklade hem och tryckte i mig världens största portion flingor+grynost och banan, och cyklade igen iväg på sista dansträningen för denna termin. Vi var hela 5 stycken, men det var jätte kul och mysigt och vi körde discodans för hela slanten.
Och jag gjorde mitt livs första split! Wooooop!
Söndagens instabild!
 

Kommentera

Publiceras ej