Okej jag ursäktar för mina fina hopp och ständiga sammanfattningar av flera dagar i sträck, men ni får lov att acceptera det! I alla fall för tillfället. Jag kan ju alltid försöka bättra mig.
Men dehär senaste dagarna har jag mest bara sovit,ätit, rört på mig och försökt pligga flitigt för sista provveckan för detta år. Ojojoj, jag kom just på att jag har 4 skoldagar kvar, varav 2 är bara att komma och skriva prov.  Extremt otroligt! Men nu röker någon utanför fönstret och det luktar tobak i lägenheten. Vilket distraherande moment.
 
Tja men. Vädret har varit fantastiskt med det mysigaste åskvädret med varmt sommarregn och strålande solsken och +27 grader.
 
- drack kaffe med mamma idag och åt lite jordgubbar, inhemska sådana!-
Och min dill håller på att dö :( :( :(

Kommentera

Publiceras ej