Vappen och 1:a Maj blev en hejdundrandes historia! Min fest var ypperlig, pågick till beyond thé soluppgång. 3 h sömn senare städade jag flitigt hela lägenheten och drog ut på bilparad och muikkur med Olivia som sov över. Efter te i soffan kom jag mig hem och sov ordentligt för att jobba morgon. Skoldagen var tung och tortillorna var inte så bra som de brukar va, men kvällens långa gympass och bastu tillsammans med Johanna förgyllde min fredag. Lägenheten kändes tom och Rebecka och Tobbe hälsade på och vi kollade lite Shrek och diskuterade onsdagens bravader. Idag segade jag mig igenom morgonen och kl12 dök Lelle upp och vi gjorde oss så småningom färdiga (efter lite bilnyckelstrul) och vandrade iväg. 3 h senare vandrade vi hem, täckta i färg, lite svettiga, med många fantastiska videor och bilder i telefon och med ett stort leende på läpparna. Efter lite dushande och fixande och expressätande for jag på pjäsen på Wasa Teater med KAJ , som var såklart Skitbra. Nu-> Säng!

















Kommentera

Publiceras ej