Hej och hå. Jag tänker i detta inlägg "kort" summera de här senaste underbara dagarna. På 4 dagar, har jag slösat ett väldigt x antal pengasedlar, vilket kanske är mindre underbart. Men jag kan lungt säga att jag fått önskad valuta för mina surt förtjänade pengar. På torsdag kom jag mig iväg till Umeå med klassen och några andra elever från skolan. Vi fick go' mat, lax på båten och tacobuffe på kvällen. Där i mellan kaffade vi och försökte vårat bästa när vi gick på lite konstutställningar och dylikt. Och så myste vi till det rejält i våra hotellrum på Scandic Syd.
Nästa dag fick jag min efterlängtade hotellfrukost. De gyllene guldklockorna klang och änglakörer sjöng. Jag fick även veta i samma veva att jag får ÅKA TILL SCHWEIZ I HÖST och jag fick ett Laudatur i geografi i studenten! 
Vi besökte lite fina högskolor och sedan shoppade vi så vi blev alldeles genomtrötta. När vi tog båten hem var inte mycket förstånd kvar, men det var kul. 
På lördagsmorgonen blev jag nertagen till jorden från de rosa molnen igen, och skurade wcgolvet på mina bara knän. 
Kvällen blev några snäpp bättre, vi kom oss till Malax på en fin förfest i det somriga vädret och fick träffa trevliga människor på Åminne. 
Söndagen var väldigt vacker och jag avslutade den med att avnjuta solens sista strålar på bl.a. Vasa torg, och på Linns gräsmatta med en perfekt Ben&Jerrys, och på en gräsplätt vid en insektrik vägg, och på en kort springtur nere vid havet.
 
 
Kom ihåg att skicka ett meddelande och strypa mig långsamt i sömnen om det är någon bild på er som ni finner osmickrande!

Kommentera

Publiceras ej